torstai 19. kesäkuuta 2014

Tatuointihaaveita

Kaikki jotka vähänkin tuntee mua, tietää mun rakkauden tatskoihin. 
Haaveena olis olla kaulasta alaspäin suunnilleen kokonaan leiman peitossa. Ajattelin laittaa tähän nyt kuvia, millaisia leimoja haluaisin ottaa tulevaisuudessa. Teen jossain vaiheessa erillisen postauksen siitä, millaisia mulla jo on :) 









Intiaaniaiheiset ja gypsytattoot on mun silmään ehdoton jeesjees. 
Toi vasen käsi onkin aikalailla pelkkää inkkari/ruusujuttua. Vielä siellä on tyhjää, että... ;)



Toinen ylläolevista olis nastaa ottaa tohon oikeen rinnan päälle, kun vasemman rinnan päällä on vähän samantyylinen kuva. 


Oon miettinyt LOTR aiheista tatskaa jonkun ajan, ja tää voi solla aika asiallinen. En oo vielä varma noista kehyksistä, mutta puu tulee aika varmasti jossain vaiheessa.



Tälläisen Ganeshan haluan ottaa selkään, lepakkojen keskelle. Ganesha on hindulaisuuden jumala. Ganesha edustaa hyvää onnea ja uuden alkua. Nimenomaan toi uuden alun symbolointi mua kiehtoo, enkä halua ottaa Feeniksiä. Tai perhosia.


Jotenkin jos joku osais tehdä helvetin näyttävän Dovahkin -tatskan, olisin jo ottamassa.

Muita silmää miellyttäviä kuvia, mitä google mulle ystävällisesti tarjosi; 






(Sitten kun oon laihtunut n. 20kg otan reiteen jonkun ison kuvan, jotain ruusua oletettavasti. Tykkään!!!)












Voisin linkittää koko googlen tähän... mutta eiköhän sitä tossakin oo projektia, lompakko tärisee peloissaan ;D

4 kommenttia:

  1. Uu, postausta sun tatskoista odotellessa!

    Mullaki ois haavena nyt aluks ainaki saaha kummatki kädet ja jalat hyvästi peittoon, rintakehään ja kaulaanki löytys jo ideoita mut selästä ei vielä oo mitään hajua.. En oo vielä hirveesti uskaltanu selän tai etupuolen täyttöä miettiä kun pitäs ensin saaha kroppa siihen kondikseen, että vihtiski leimauttaa. Hirveenä kuumottas jo reiteen läntätä kuvaa, mut ehkä mun pitää vielä pari vuotta jumpata ja muutenki keskittyä yks alue kerrallaan saamaan valmiiksi.. :D

    Ihania ja inspiroivia kuvia, onneks ens viikon la pääsee jatkaan vasemman käden täyttöä. :)

    VastaaPoista
  2. Joo pitää yrittää tehdä, tarvii varmaan vaan pyytää kaveria ottaan kuvat kun ite vähän vaikee ottaa :'D Tai sit on aina käsi tms ihan oudossa asennossa.

    Joo nimenomaan, kädet mullakin on eka projekti ja yläselkä / lavat. Ja sit tosiaan jotain isoo reisikuvaa. Ja rintakehään :D ....ja joka puolelle... :'''''D Nojoo onpa mullakin tuossa kropassa tekemistä, mutta oon ajatellut ottaa tatskoja ns. palkintoina sitten siitä, kun oon saanut tehtyä kropan kanssa tuloksia. :) Muakin kuumottais lämää tohon toiseen reiteen jo, mut pitäis kans saaha vähän sitä rasvaa pois siitä, että kehtais sit esitelläkin sitä :'D

    Oooh ihanaa! Mullakin on aika 3.7, eli ihan pian !!! :)

    Kiitos kommentista! :)

    VastaaPoista
  3. Mä itse omistan reidessä tatuoinnin, enkä tosiaan ole mikään laiha :'D tarpeeks itseluottamusta, niin kyllä se pulleakin näyttää hyvältä:) ihmiset ei kato pahalla tukevan ihmisen reittä, jos siinä se tatska on. Ne ihailee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi on kyllä totta. Kauneutta on itsevarmuus, ei laihuus. Ja toisaalta niinpä, sehän kyllä veis huomiookin pois siitä että reisi on iso :D Ja onpahan enemmän pinta-alaa kuvalle :''D

      Poista

Asiattomat kommentit menevät poistoon.