keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Se on moro

Mitähän mä teille kertoisin? 

Onnistuin tulehduttamaan ton leimani sit aika huolella! Nyt se on jo terve, mutta voi saatana ei oo ikinä käynyt näin! "Mätäkuu" pitää ehkä sittenkin paikkansa :') Järkkäsin Hoolle kolmekymppiset tossa, tänään sen virallinen synttäripäivä on, mutta juhlittiin jo viikonloppuna. Kutsuin Hoon kavereita ja sukulaisia. Ihan kiva ilta oli, mitä nyt sen kaverit sitten ajautui riitaan vähän ja tuli sitten sairaalareissu yhdelle... ite olin selvinpäin ja kuskina. Oltiin Hoolla eka, sitten käytiin Amarillossa syömässä ja sen jälkeen torille.. ja sitten baareilemaan.



Sunnuntai tulikin sitten nukuttua ja koomattua. Väsytti aika reilusti, vaikken itse edes juonut mitään. Maanantaina selvisin sitten kotiin. :) Yritin siinä ennen Hoon synttäreitä värjätä tukkaa violetiksi, Crazy Colorin "violet" värillä... ja voi hyvä jumala että oli tummansininen tukka sen jälkeen... tässä seuraavassa kuvassa on jo Directionssin "Plum", ihan törkeesti parempi!!!


Sain tossa vaihdettua ite kitaraan kielet, vitsi mikä suoritus. Ei siinä, kyllähän mä sen osaan, mutta ei hermot vaan ikinä riitä :D Kävin ostaa kielet tosiaan ja samalla capon. Vitsi kuinka mukava vehje se on. Oon soitellut nyt tosi paljon. Tai ainakin "paljon" aikasempaan verrattuna. Vähän ehkä alkaa asiat kiinnostamaan taas, jee :) 



Vitsi että olis mukavaa soitella taas jossain bändissä. Mistähän mä sellasen keksisin 8) 

Mulla ei nyt ollutkaan yhtään mitään asiaa, jännä... Reksusta sikaniskakuva loppuun; 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät poistoon.