keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Tuurilla

Huh huh.

Maanantaihan alkoi mukavasti sillä, että menin aamusta viisaudenhampaiden poistoon tohon pääterkkarille. Ottivat vasemmalta ylhäältä ja alhaalta pois. Vielä jäi oikealle ylös ja alas, ne otetaan elokuussa pois. Oli aika hmm... "jännittävä" kokemus. Puudutuspiikit kyllä sattuivat enemmän, itse hampaiden poisto ei oikeastaan yhtään. Nyt on suu vielä arka. Iskä tuli sitten hakemaan maanantaina mut ja Reksun sinne, niin mun ei tarvinnut urheilla pariin päivään Rekan kanssa, vaan iskä vei sitä lenkeille. Reksu rakastaa mun faijaa. 

Oli helmee maanantaiaamuna kun olin lähdössä Reksua käyttään ulkona ja bussille, niin huomasin että mun väliovi on lukossa. Eihän siinä muuten mitään, mutta se välioven avain on tosiaan aina siinä sen ja ulko-oven puoleisessa lukossa. Ja minä ja Reka oltiin toisella puolella sisällä mun asunnossa. Miten ovi voi mennä tolla tavalla yön aikana itsekseen lukkoon? Oli lievä wtf momentti, eikä oo ikinä ennen tarvinnut tiirikoida itseään ulos omasta asunnostaan.

Tehtiin iskän kanssa eilen kaurispekonipizzaa! Nomnomnomnom. 

Eivät sipulit minua itketä, vaan se fakta että ylipäätänsä olen keittiössä. 

Tulin just pari tuntia sitten kotiin. 

Jonkun pitäis siivota täällä... ja miten mulla voi olla näin järkyttävästi kamaa? Oon heittänyt vuosien varrella ihan törkeästi tavaraa pois - ja edelleen sitä pursuaa joka paikasta. Hamstraaja? Minäkö? Höpöhöpö. Tykkään vaan tavaroista. 

Ei sitten ottaneet noi korvanosat toisistaan kiinni... korvapuoli päivää. Nyt ne roikkuu vaan erillään ne osat. En tiedä miten selviin tästä. Venytyskorut on olleet mulla jotain 8 vuotta. Ne on niin suuri osa mua ja tää on niin naurettavaa, mutta en oikeasti tunne olevani kaunis ilman niitä. Mun korvat venytyksillä on ainoita asioita mistä pidän itsessäni. Ja nyt sekin meni sitten. Oon aina ollut sitämieltä, että on hassua jos on vaan toinen korva venytetty, niin pitää ottaa tosta toisestakin koru pois ja katsoa, kuinka umpeen se menee... joku plastiikakirurgihan ton mun revenneen vois varmaan vielä saada kuntoon, mutta no money, no funny. Menee putkeen.

Jos jotain hyvää pitää keksiä tästä päivästä, niin löysin sittarista uudet kengät. Vanhat oli taas jo ihan lintassa ja rei'illä. Mulla on eripituiset jalat, niin astun kengät aina vinoon. Pohjallinenkaan ei auta kamalasti, kun oon koko ikinä kävellyt päin helvettiä :'D

Vaaleenpunasta, jeijj!

Niin ja toisekseen, huomenna mulla on tatska-aika ja tänään huominen on lähempänä kun se on koskaan aikasemmin ollutkaan... tosin jos miettii mun viimesen viikon saldoa tuuripelissä, jään varmaan flyygelin alle kun poistun tästä kerrostalosta. Hohhoijaa. 

4 kommenttia:

  1. Auts sun korvaas! Mä en oo tohtinut enempää venyttää mun korvia ku ne ei oo suosiolla ruennut 18mm isommaksi venymään. Aina pelottanut et jos napsahtaa. :D Tsemiä, etköhän sä jonkun ratkaisun korvilles keksi!

    Iih, laitaha sit kuvvaa uudesta tatuloinnista. 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis noissa oli alareunoissa ihottumaa ja tietty oon raapinu niitä etenkin unissani. Sit yks päivä tsekkasin, että ei satana se iho on ohentunu sairaasti. Yritin rasvata ja korjata tilannetta vielä, kunnes havahduin että ne "palat" on enää ruvella kiinni toisissaan. Ja sit naps. On niin orpo olo.

      Joo pitää laittaa koht 8)

      Poista
  2. Siis mit? :D miten se väliovi menee lukkoon? :D siis tapahtuks tää isän luona vai nyt sun omas kämpässäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on sellanen valkonen normiväliovi, jonka saa erillisellä avaimella lukkoon molemmilta puolilta ovea. Se ei oo mikään sarja-avain, vaan ihan sellanen perus "huoneen" avain. Toi kahva on vähän löystynyt, joten epäilen että kun oon illalla lämännyt oven kiinni, se on vaan jotenkin napsahtanut tai kääntynyt se avain vähän ja mennyt lukkoon.

      Ja siis ihan mun omassa kodissa, aamulla kun olin menossa hammaslääkäriin. Vasta hammaslääkärin jälkeen rantauduin faijan luo :)

      Poista

Asiattomat kommentit menevät poistoon.