keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Can you see colors?

Voi vitsi.
Kysyin Hoolta että onko mun kiinteetä 50mm optiikkaa näkyny kun se on ollu kadoksissa tosi pitkän aikaa. Niin ei ollu mut se tilas mulle uuden joululahjaks ;:____; <3 Pitääkö sen nyt alkaa olemaan noin ihana, kun en enää voi saada sitä.. tyypillistä.

Kävin tänään J:llä kylässä ja hän räpsäs musta pari kuvaa. 
Jee!


Kävin myös kaupassa ostelemassa boolitarvikkeita, kun pari kaveria tulee lauantaina illalla istumaan iltaa. Lupasin tehdä juustokakunkin.. ohhoh. 

Lauantaina pidän myös kirppistä, kouluduunien puolesta piti järkkää joku projekti jne ja toi on mun. Saa nähdä tuleeko edes ketään paikalle, myyjiä ainakin on 8) Anni tulee perjantaina, kun se tulee myös myymään sinne.

Perjantaina mulla on myös tatska-aikaa, jee. Jatketaan kättä. 
Piti jo viimeks tehdä siihen yks lisäys, mutta olin niin rikki sen kompassin takia että ei pystynyt.

Kaikki joululahjat suunnilleen ostettu, pitää iskälle ja Rekalle vielä ostaa jotain. Reksu taitaa mennä possunkorva ym linjalla :'D Hoolle lähetin kanssa lahjan matkahuollon kautta... toivottavasti löytää perille. 

Mun vuokra nousee 18 euroo ja on jo ihan naurettava näin pienestä yksiöstä, joten joudun ettimään uutta kämppää. Parveke, saa olla lemmikkieläimiä, sopivan hintanen ja järkevä alue.. tuntuu olevan ihan vitusti liikaa pyydetty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät poistoon.