maanantai 22. joulukuuta 2014

Ikävä sua

Oon ollu kauheessa flunssassa viikon ja sit kun se alkoi helpottaan, niin nyt pari päivää migreeniä... vitun jees.


Pienen pieni Reksukkainen on joutunut taas malliksi, kun oon kuvaillut tuolla kiinteellä 50mm. 



Huomaa ettei oo kavereita, kun kaikki kuvat on aina koirasta 8)

Tänä vuonna hankin joululahjat varmaan 10 henkilölle. Ihan sairas määrä vaikka siinä onkin mukaan laskettu sisko, äiti ja iskä. Kavereille on vaan niin kiva hommata jotain, kun ne on oikeesti yleensä iloisia saamistaan paketeista. Huomenna pitäisi vielä pari lahjaa toimittaa ja aattona ihan viimeset :) 



Anni otti muuten silloin 12. päivä perjantaina ekan tatskan, hihih. :) Sattu vissiin aika paljon :D Oma sen kertanen ei sattunu yhtää niin paljon ku toi kompassi, jumalauta että se oli kipeä.


Mulla on ihan hirvee ikävä erästä. 
On ihan kamalaa kun haistaa sen miltä toinen tuoksuu ja tuntee sen miltä tuntuisi olla toisen kainalossa, mutta silti ei pääse sitä oikeasti kokemaan. 
Itkettää taas ihan kamalasti.


Mummu oli tehnyt mulle laukun, tää on niin magee.




Nyt joutuu lähteen baariin, että pääsee oikeesti käyttämään tota :'D 

Hassua kun kaikki hössää jouluntulosta jne, ite oon saanut jo melkein kaikki lahjat niin tuntuu kun olis mennyt koko homma jo. Iskäkin on töissä joulun ja mun sisko ei tuu etelään tänä jouluna niin oon Rekan kaa kaksin vaan iskällä... 

Tammikuun lopussa pitäis kai muuttaa, jeesus mikä shöy tulee siitäkin -.- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiattomat kommentit menevät poistoon.