maanantai 26. tammikuuta 2015

Purple

Mun tukalle kävi vähän niinku näin...



Reksun kanssa on tutkittu uusia reittejä täällä uusilla mestoilla. Lauantaina käveltiin reilut 10km ja sunnuntaina reilut 16km... ei tarvii varmaan kauheesti kertoo, että tänään ollaan menty vähän vähemmällä lenkkeilyllä :) 

Reksukka on rakkain ikinä. 




Ei olla edes viikkoa asuttu tässä ja mut on jo muutamaan kertaan pysäytetty Reksun kanssa ja kyselty sen rotua ja muita juttuja :) Eilenkin yksi vanha mies alkoi juttelemaan ja kehui Rekaa ja huikkas vielä lopuksi Rekalle "pidä huolta tosta tytöstä!!" :D 

Siwalla pari jätkää meni ohi ja toinen sanoi toiselle "kato ihan vitun iso koira". :D 

Reka itseasiassa kävikin vaa'alla taas perjantaina, 57.4kg oli paino. 
Iso mies :) 


Vitsi mulla on hyviä ystäviä. Noora lähetti mulle leffalippuja postissa, koska oon ollut niin depis. Halus piristää mua. Aloin itkeen kun avasin kirjekuoren :D

Ja tänään Annilta tuli kortti :) 

Mun ruokavalion muutos on tuottanut hieman tuloksia, lokakuusta -7,5kg. Minä happy. :) 

4 kommenttia:

  1. Iiiiihanan väriset hiusset!

    Ja hyvästi tippunu sulla paino! Saispa itekki jostai motivaatiota taas pudottaa painua.. Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Joo sepä, ja mulla vielä kilpirauhasen vajaatoiminta mikä vaikeuttaa hommaa vähäsen... oon niin onnellinen, että vihdoin tippuu. Samoin sulle :)

      Poista
  2. I absolutely love your hair! <3 And Reksun is so adorable!

    unknownprettylies.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks sweetie!!
      Hahah Reksu says thanks too :)

      Poista

Asiattomat kommentit menevät poistoon.